Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

>>>>> TRWA AKTUALIZACJA CEN <<<<<

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU KUPIONEGO W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Dane Sprzedawcy:
ACTIVE-X Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w : Kurza Góra, ul. Gostyńska 98/11, 64-000 Kościan. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) 6981846365, REGON: 367663236, nazwa z Allegro.pl:Active-x17
2. Dane Klienta: podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz telefon do kontaktu. Jeżeli zakupu dokonano za pośrednictwem Allegro.pl, koniecznie należy podać nick Klienta. Brak powyższych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji. Sprzedawca może wykorzystać poniższe dane do kontaktu z Klientem celem rozpatrzenia reklamacji.
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Informacje o umowie: Brak wymaganych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji.
3a. Data zawarcia umowy (złożenia zamówienia): .........................................
dzień – miesiąc - rok
3b. Zawarta za pośrednictwem:
 (wybrać jedno)
o Sklepu internetowego o Serwisu Allegro.pl  
3c. Zamawiany towar: ..................................................................................  
3d. Wybrany sposób płatności: .........................................  
3e. Wybrany sposób dostawy i koszt dostawy: .........................................  
3f. Data otrzymania przesyłki z zamówionym towarem: .........................................
dzień – miesiąc - rok
 
4. Przyczyna reklamacji: Wskazać, dlaczego zdaniem Klienta dostarczony towar jest niezgodny z umową, na czym polega wada, czy wada istniała od początku wydania rzeczy Klientowi, kiedy i w jakich okolicznościach towar zaczął wykazywać wadę, czy wada ma charakter stały czy okresowy (powracający), jakie działania podjął Klient w celu eliminacji wady.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
5. Roszczenie Klienta: Wskazać jedno roszczenie z tytułu gwarancji lub rękojmi.  
o wymiana towaru na towar wolny od wad    
o usunięcie wady towaru    
o obniżenie (częściowy zwrot) ceny towaru    
o odstąpienie od umowy    
6. Uwagi dodatkowe: Jeżeli mają Państwo dodatkowe uwagi, prosimy o podanie ich w tym miejscu. Jeżeli w punkcie 5. Roszczenie Klienta wybrano pozycję „obniżenie […] ceny towaru”, prosimy o podanie proponowanej kwoty obniżki.
 
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
7. Miejscowość i data:
 
...............................
8. Podpis  
                 

Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy, podany w pkt 1. lub na adres e-mail Sprzedawcy, określony w Regulaminie

 

Witryna stworzona na platformie